Tanıtım, genellikle bir şirket tarafından satışları hızlı bir şekilde artırmak veya tüketiciler tarafından bir deneme satın alımını veya hizmeti teşvik etmek için kullanılır.
Bir tanıtımda tüketicilere yapılan tanıtım, doğası gereği daha mantıklı ve daha az duygusal olma eğilimindedir. Tanıtım-promosyon satışları, tüketicileri ürün veya hizmetinizi hemen satın almaya motive edecek teşvikler sunmak için tasarlanmıştır. Promosyonlar genellikle daha düşük karla sonuçlanır, ancak anlık etkileri vardır. Promosyon, marka oluşturmadan çok kısa vadede satış oluşturmaya odaklanır.
Bir tanıtımda tüketicilere yapılan tanıtım, doğası gereği daha mantıklı ve daha az duygusal olma eğilimindedir. Tanıtım-promosyon satışları, tüketicileri ürün veya hizmetinizi hemen satın almaya motive edecek teşvikler sunmak için tasarlanmıştır. Promosyonlar genellikle daha düşük karla sonuçlanır, ancak anlık etkileri vardır. Promosyon, marka oluşturmadan çok kısa vadede satış oluşturmaya odaklanır.
Firmanıza ait bir tanıtım veya reklam filmi, firmanızın ürün ve hizmetlerini en kolay ve etkili şekilde potansiyel müşterilerinize anlatmanızı sağlar. Bununla birlikte firmanıza sağlayacağı prestijin ile de yeni müşteriler kazanmanızı sağlar.
Tabii ki her tanıtım filminin maliyeti farklıdır. Tanıtım filminin çeşitli unsurlarının firmanın tipine, yaptığı işe, hedeflediği potansiyel müşteriye göre değişmesi sebebiyle her firma ve kuruma farklı bir tanıtım ve reklam filmi bütçesi sunulur.